Get your own Digital Clock

Saturday, June 13, 2009

==PeRtAnDiNgAn MaNiK==

Setelah tamat 3 sesi belajar manik, cikgu n persatuan kat situ nak adakan pertandingan...Diorang nak tengok apa yang perserta pelajari sepanjang tempoh tu...Aku apa lagi, masuk juga...Ada 7 orang yang masuk...(kalau xsilaplah)..Hanya aku sorang je yang remaja...Kira lawan makcik2 yang handal2 juga ni...

Mula2 tu nervous juga...Terperanjat juga bila tengok desing kain yang cikgu beri untuk jahit manik...Aku macam xth nak buat apa...Tapi mak aku cakap, buat je lah...Masa diberi hanya 45 minit...Ikut2kan mana sempat nak siapkan semua..Tapi cikgu tu ckp, diorang just nak tengok kecekapan n kekemasan je...

Inilah dia gambar jahit manik yang aku jahit...Alhamdulillah xsangka dapat no 3...Macam xcaya je dapat no 3...Mula2 igt dh xmenang...Inilah rezeki...Cikgu tu ckp dengan aku, aku pnya jahitan cantik, cuma aku lambat jahit...lagipun aku pilih nak jahit manik tu beriring...Tu yang lambat....Xpelah, at least dapat no 3....Aku dapat hadiah kain pasang...Bolehlah jahitkan manik nanti...huhu...


Gambar kat atas, aku ambik bila aku siapkan semua dengan manik...Inilah hasilnya....




KASI KOMEN SIKIT..HEHE..

No comments:

Post a Comment