Get your own Digital Clock

Saturday, June 13, 2009

==Di SiNi BeRmUlA==

Hai semua....Akhirnya aku mulakan juga blog untuk manik2ku...Mesti you all nak tahu kan macam mana boleh bermulanya minat aku dalam bidang ini...Citenya bermula bila aku sudah habis belajar..Duduk rumah xbuat apa pun...Kebetulan persatuan my mother ada anjurkan belajar jahit manik..So my mother suruh aku yang join..N start dari situ minat aku untuk menjahit manik ini...
Cikgu yang ajar aku tu suka sgt..Maklumlah hanya aku n kakak sedara je yg remaja...Yang lain semuanya makcik2...Dia cakap pemudi macam kami ni boleh membantu ekonomi negara dengan melakukan jahit manik ni...Bukan setakat belajar je, aku siap dapat sijil dari Kolej Komuniti...Dan aku juga mula pikir yang biz ni boleh mendatangkan duit poket juga...Sementara aku pun masih lagi belum mendapat keje kan...So tunggu post seterusnya..huhu....

KASI KOMEN SIKIT..HEHE..

No comments:

Post a Comment